gazebook.blogg.se

En blandning av seriösa, oseriösa, grubblande och tokiga tankar som kan dyka upp när som helst när man betraktar sin omvärld. Jag är en mästersångare i bilen, men dålig på att vissla med kex i munnen. Är dessutom helt usel på att backa med släp!

Fototriss: Utsikt

Publicerad 2013-12-01 15:34:28 i Allmänt,

Jag har tidigare deltagit i fototrissen med en annan blogg, men det här blir premiär med den här bloggen:
Veckans tema på fototrissen är: Utsikt, och här kommer mina bidrag på temat:
 
Min första bild är den hisnande utsikten från en fjällvandring. Det är som om utsikten är oändlig. I klart väder ser man många, många mil. Jag älskar känslan av de fria vidderna och den rena luften. 
Min andra bild är från Tallinn. Fantastiskt vacker stad!
Och mitt tredje bidrag är från Hammarbybacken. Jag bodde alldeles i närheten och såg backen från mitt vardagsrumsfönster. Ibland stretade jag mig upp för backen för att få njuta av den vidstrckta utsikten. Vid det här tillfället var det ett par cyklister som tränade utförsåkning, så de åkte upp i liften gång på gång och kastade sig utför i en svindlande hastighet.
 

Kommentarer

Postat av: En plats i solen

Publicerad 2013-12-01 16:35:56

Härlig variation på din triss, fina bilder.

Svar: Tack!
Fia Bergdahl

Postat av: Freja

Publicerad 2013-12-01 21:02:55

Vilka vackra och varierade utsikter!

Svar: Tack!
Fia Bergdahl

Postat av: Anna-Lena

Publicerad 2013-12-01 22:38:11

Så klart att den första bilden blir min favorit. :)
Men även de andra två är bra på olika sätt. En av mina döttrar söker just nu lägenhet i området kring Hammarbybacken...

Svar: Hyreslägenhet eller bostadsrätt? För att få en hyresrätt i Hammarby Sjöstad krävs nu cirka 8-10 års kötid!
Fia Bergdahl

Postat av: Jah Hollis

Publicerad 2013-12-04 15:27:34

Snygga utsiktsbilder du visar i din triss.

Svar: Tack!
Fia Bergdahl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela