gazebook.blogg.se

En blandning av seriösa, oseriösa, grubblande och tokiga tankar som kan dyka upp när som helst när man betraktar sin omvärld. Jag är en mästersångare i bilen, men dålig på att vissla med kex i munnen. Är dessutom helt usel på att backa med släp!

Och så lite Billy Elliot

Publicerad 2013-12-07 17:10:20 i Allmänt,

Jag har sett filmen Billy Elliot en massa gånger, och varje gång hittar jag något nytt i den. Jag har visat den för skolklasser ett antal gånger, och de blir alltid lika fascinerade. Här är "The Angry Dance", en av de mest gripande scenerna i filmen.

Kommentarer

Postat av: irene

Publicerad 2013-12-07 18:29:34

Jaa, den är bra.

Svar: Jag tycker att filmen är ett mästerverk!
Fia Bergdahl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela