gazebook.blogg.se

En blandning av seriösa, oseriösa, grubblande och tokiga tankar som kan dyka upp när som helst när man betraktar sin omvärld. Jag är en mästersångare i bilen, men dålig på att vissla med kex i munnen. Är dessutom helt usel på att backa med släp!

Hur jag visade framfötterna (eller något annat) i omklädningsrummet

Publicerad 2013-11-17 19:13:43 i Allmänt,

Varje söndag packar jag ihop mina träningskläder och mitt badmintonracket och ger mig iväg till badmintonhallen för att slita hårt i en timme. Det finns även några tjusiga typer som har färgmatchade racketar och revärer på träningskläderna. I duschrummet visar det sig att de dessutom har matchande duschtvål och handdukar. Själv har jag en handduk från Blodgivarcentralen och en totalt otrendig HÅRD tvål i en plastpåse. Men vi tittar inte snett på varandra för det. Vi har ju kunnat konstatera att vi alla har slitit lika hårt vid nätet, så vi har lite systerligt småprat. Idag slängde jag upp ena benet på bänken och masserade knät lite grann medan vi pratade. Plötsligt insåg jag att mina nya trosor, med väldigt speciell skärning, hade en väldigt speciell passform. Utan att jag på minsta vis har några blottardrömmar upptäckte jag att en lurvig bäver kikade fram genom benlinningen. Men det är väl sånt man får bjuda på, tänker jag?

Kommentarer

Postat av: Margareta

Publicerad 2013-11-17 20:57:37

Å gud! Den har man ju lyckats med själv några gånger :) Minns att jag en gång även på något sjukt jäkla sätt tom har fastnat i trosorna! Alltså hur sjutton fastnar man?! Men jag var tvungen (att på stan) trixa till det så att de med ett smärtsamt och värdigt ryck lossnade. Hur sjukt?!
Jag var dock fullt påklädd då. Alltså inte bara klädd i tortyrtrosorna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela