gazebook.blogg.se

En blandning av seriösa, oseriösa, grubblande och tokiga tankar som kan dyka upp när som helst när man betraktar sin omvärld. Jag är en mästersångare i bilen, men dålig på att vissla med kex i munnen. Är dessutom helt usel på att backa med släp!

Kalasfoto

Publicerad 2013-11-17 19:38:04 i Allmänt,

Det var ett så himla gulligt tjejgäng som satt och lekte på ett kalas igår. Jag bad dem sätta sig tillsammans så att jag skulle kunna ta ett kort på dem. De två lite större tjejerna satte sig med varsin lite mindre tjej i knät, och jag höll upp kameran och tryckte av. Och så glömmer man alltid att räkna med den otroligt långa fördröjningen innnan kortet knäpps! När jag tryckte på knappen satt alla tjejer fint och såg glada ut, men när kameran behagade att föreviga ögonblicket hade en tjej hittat en intressant leksak vid sidan av, och den andra lilla tjejen var på väg för att titta på leksaken, och trots att de båda lite större tjejerna slet hårt blev bilden så här!
 

Kommentarer

Postat av: lillsyrran

Publicerad 2013-11-18 10:02:17

Jättefin bild ändå

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela